loading...
جاروی مرکزی
شرکت ابراهیم بازدید : 52 چهارشنبه 20 شهریور 1398 نظرات (0)

برای تولید کنندگان کامپوزیت ، مشکل ایجاد گرد و غبار همیشگی است. چه بالهواپیما ، چه گلگیرهای اتومبیل و چه راکت تنیس بسازید ، احتمالاً اگر به محیط کار خود نگاه کنید ، گرد و غبار زیادی خواهید دید. از آنجا که این گرد و غبار در همه جا وجود دارد می تواند جنبه های مختلف عملکرد شما را تحت تأثیر قرار دهد ، به خصوص اگر به درستی کنترل نشود. به این ترتیب ، کنترل گرد و غبار برای شما مانند آبیاری مناسب بدن است. اگر آبرسانی وجود داشته باشد تمام سیستم های بدن شما می توانند در حالت بهینه خود عمل کنند. اگر دچار مشکل کم آبی هستید سیستمهای شما اصلاً خوب کار نمی کنند. استفاده از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای کنترل گرد و غبار در یک کارخانه تولید کننده کامپوزیت به 7 طریق به بهبود کسب و کار شما کمک می کند.

 

1. کاهش خطر انتقال آلودگی با جاروبرقی صنعتی

تولید کامپوزیت ها در برابر آلودگی بسیار حساس است. گرد و غبار موجود در هوا می تواند به سایر فرآیندها و محصولات منتقل شده و در آنها نفوذ کند. این  امر می تواند به سرعت ارتفاع ستون ضایعات شما را افزایش دهد. با کنترل گرد و غبار در منبع  ایجاد آن به کمک یک جاروبرقی صنعتی قدرتمند، می توانید اطمینان حاصل کنید که این اتفاق در سایر بخش های کارخانه شما رخ نمی دهد.

 

2. ارتفا کیفیت محصول با جاروبرقی صنعتی

علاوه بر آلودگی فرایندها و محصولات ، گرد و غبار تأثیر آنی و منفی در عملکرد تجهیزات شما دارد. کنترل گرد و غبار با جاروبرقی صنعتی به شما کمک می کند تا تجهیزات خود را به بهترین شکل حفظ کنید ، این بدان معناست که محصولات شما همچنان کیفیتی را ارائه می دهند که شرکت شما به واسطه آن شناخته شده است.

 

3. کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات

با گذشت زمان ، اگر گرد و غبار اجازه انباشته شدن پیدا کند ، می تواند باعث خرابی و استهلاک تجهیزات شما شود. این نه تنها بر کیفیت نهایی محصول تأثیر می گذارد ، بلکه هزینه نگهداری تجهیزات شما را نیز افزایش می دهد.

 

4- زمان توقف کار کمتر به دلیل عدم خرابی تجهیزات

در بدترین حالت ، انباشته شدن گرد و غبار می تواند باعث شود تجهیزات شما به طور کامل خراب شوند. این بدان معناست که نه تنها شرایط تعمیر و نگهداری اضطراری که بسیار گرانتر از تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده است  پیش می آید بلکه ممکن است  خط تولید شما کاملا متوقف شده و لازم باشد که تجهیزات را به طور کامل تعویض کنید. و البته ، اگر تجهیزات شما خراب شود ، خط تولید شما باید متوقف شود و هر دقیقه از خرابی برابر است با کاهش سود شما که با یک جاروبرقی صنعتی قدرتمند می توانید از بروز چنین شرایطی جلوگیری کنید.

 

5. پیروی از مقررات

تقریباً همه گرد و غبار موجود در کارخانه ها و کارگاه های تولیدکننده کامپوزیت قابل احتراق هستند و تولید کنندگان کامپوزیت ها توسط OSHA به دلیل نقض قوانین مربوط به کنترل کارآمد گرد و غبار مورد هدف قرار گرفته اند. با اجرای روشهای توصیه شده OSHA برای کنترل گرد و غبار که یکی از آنها استفاده از جاروبرقی صنعتی مناسب است می توانید شرکت خود را در لیست خوب های بازرس مربوطه نگه دارید.

 

تولید کنندگان کامپوزیت ها همچنین باید از قانون نهایی جدید OSHA در مورد قرار گرفتن در معرض گرد و غبار سیلیس آگاه باشند. بسیاری از مواد اولیه کامپوزیت و محصولات تولیدی آنها حاوی سیلیس هستند که می توانند اثرات جانبی طولانی مدت بر سلامتی انسان داشته باشد.

 

6. کاهش خطر آتش سوزی ناشی از گرد و غبار یا انفجار

البته دلیل اصلی رعایت استانداردهای گرد و غبار فقط برای جلوگیری از جریمه های OSHA نیست. این است که اطمینان حاصل شود که کل کارخانه و دارایی ها شما در آتش نمی سوزد تا هر چه دارید دود شده و به هوا برود. نگه داشتن سطح گرد و غبار با یک جاروبرقی صنعتی یا غبارگیر مناسب در زیر حد مجاز توصیه شده بهترین راه برای محافظت از تأسیسات خود در برابر آتش سوزی و انفجارهای مرتبط با گرد و غبار قابل انفجار است.

 

7. بهبود سلامت و ایمنی کارگران

آتش سوزی ، انفجار و سیلیس تنها برخی از خطرات ناشی از وجود گرد و غبار بیش از حد مجاز برای سلامتی کارگران است. بسیاری از فرآیندهای تولید کامپوزیت ذرات دیگری را تولید می کند که به اندازه ای کوچک هستند که قابل تنفس می باشند.. انواع خاصی از گرد و غبار نیز لغزنده است که می تواند منجر به ریزش شود. در کل استفاده از یک جاروبرقی صنعتی خوب یک محیط کار تمیز، ایمن و سالم را برای شما فراهم می کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 2,187